czwartek, 20 września 2012

Zmiany


Mariopisze przechodzi ostatnio kryzys twórczy, a na kryzys najlepsze są zmiany. Dlatego też postanowiłam odrobinę urozmaicić. Beż żadnych drastycznych zmian wizualnych (chociaż kto wie, może kiedyś uda mi się posiąść wiedzę tajemną jaką jest obsługa html i wtedy Wam pokażę), planuję natomiast rozszerzyć tematykę bloga, ujmując to ładniej, chciałabym ją nieco wzbogacić. Jaki mam plan? Więcej wpisów związanych z psychologią, pojawią się też całkiem nowe tematy takie jak: recenzje, moda i uroda (choć z postami z tej kategorii na razie nie chcę się jakoś wybitnie rozkręcać), może się nawet rzucę z motyką na słońce i czasem napiszę coś o jedzeniu. Wszystkim tym zdarza mi się zajmować w wolnym czasie, więc czemu by o tym nie napisać tutaj.  Jako, że blog z założenia ma być dla mnie przyjemnością (i miejmy nadzieję dla zaglądających czytanie moich wypocin też) nie chcę się zobowiązywać do regularności w stylu: „w poniedziałek piszę o psychologii, w środę o przeczytanej książce, a w piątek o nowym kolorze szminki”. Wtedy to już nie byłaby przyjemność i potrzeba serca tylko przykry obowiązek…

Wpisów mam nadzieję będzie więcej, tematycznie bardziej różnorodnych, a każdy nowy post będzie jak swego rodzaju suprise, nigdy nie wiadomo czego się spodziewać.

Zapraszam serdecznie!


PS No to jedziemy:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz